دانلود جدید

امام علی (ع) : پیروزی به دور اندیشی و محکم کاری است

دانلود بکاپ اصلی دی چت با آموزش نصب

دانلود بکاپ اصلی دی چت با آموزش نصب

دانلود بکاپ اصلی دی چت با آموزش نصب

دانلود پک اصلی دی چت

http://s5.picofile.com/file/8138325126/Screen_Shot_2014_09_02_at_16_21_46.png


به ادامه مطلب بروید

لینک دانلود:

دانلود

لینک دانلود sql:

دانلود


منبع بکاپ و همه چیز | کلیک کنید

 آموزش نصب


اول بکاپ رو دانلود کنید بعد از دانلود همونو به صورت کامل در هاست اپلود کنید

بعدش دیتابس بسازید و فایل sqlرو ایمپورت کنید و بعد از این کار ها به فایل inc

برید و اطلاعات رو در داخل فایل کانفینگ وارد کنید تموم شد الان رومتون بالا میاد

چندین گروه طراحی از این استفاده میکنند

هم سی پنل هم دایرکت کار میکنه

موفق باشید









برچسب ها: بک آپ بک آپ دی چت بک آپ دی چت اصلی دانلود بکاپ اصلی دی چت دی چت بک آپ کامل

نظرات (۶۰)

سلام این چطوری نصب میشه امکانش هست اموزشش روهم بزاری بزرگوار؟
پاسخ:
سلام جناب اموزششو تو پست جدا میذارم الان موفق باشی
سلام داش گلم من دارم دان میکنم میشه کامل اموزششو بزاری؟ممنون دوست گلم
داداش اگه میشه اموزش تصویری شو بزار.بعدش من یجا شنیدم بک اپش بالای 100 مگ درسته؟
سلام.خسته نباشین.اقا بک اپو نصب میکنم موقع داخل به روم قالب داخلی قالبش سفیده چطور باید درستش کنم؟؟؟؟؟؟
منم مشکل اقا عمادو دارم لطفا کمک کنید
سلام
آموزشش هم قرار گرفته اگه با دقت مراحلو انجام بدید
رومتون بالا میادش
موفق باشید

عمادALI.DJ خب باید هاستتون کانفیگ شده باشه عزیز |کانفیگ نشده باشه نمیشه به هیچ وجه برای همین سفید میاد صفحتون.
سلام . مدیر ثامن طرح هستم .. من هاست بهتون تضمینی میدم که بک آپ دی چت بالا بیاد و راحت بره داخل چتروم . قیمت ها هم مناسب میدم بهتون .
سلام داداش من چترومو نصب کردم همه چیش هم عالیه فقط مشکلش اینه موقع ورود ارور میده
هاستم هم پولیه سی پنل
جوابشو بفرست ایمیلم ممنون

پاسخ:
سلام
ارور چی یه شات از صفحه ارور بده ببینم
 در ضمن هاست مخصوص بکاپ دی چت میفروشم
هاست دایرکت ادمین که بکاپ روش نصبه فایل اس کیو ال هم به شما میدم
هر هاست 2 گیگ هستش کافیه حتی برای چت روم شلوغ
هر هاست ماهیانه 10 تومن البته با بکاپ نصب شده و تضمین بالا اومدن چت رومتون
در صورت درخواست روم هم براتون خودم نصب میکنم بدون هزینه
سلام من نصب کردم همه چیزش عالیه.فقط نام کاربری و رمز مدیریت چی هست؟چجوری از پی اچ پی مای ادمین مدیر کنیم خودمونو؟
دادا من باوارد چت میشم با مدیریت ولی وارد پنل نمیتونم بشم میگه رمز اشتباهه
چیکار کنم؟
سلام ، رمز پنل مدیریت این چیه؟؟ تو رو خدا بگید
سلام من نصب کردم دستتون درد نکنه فقط ورود به چت که میزنم اصلا کار نمیکنه حتی صفحه سفید هم نمیاد هیچ عکس العملی نشون نمیده اصلا کار نمیکنه
مشکل کجاس ؟؟ لطف کنید جواب بدید کلافه شدم
همه چیز اوکیه ...
فقط نوشته های فارسی به صورت ؟ میاد
سلام داداش واقعا دمت گرم خیلی اقایی.
فقط رمز و نام کاربری مدیر چیه؟
دادا حله اسم مدیر رو پیدا کردم رمزشو عوض کردم فدات
فقط چند تا باک داره لطفا اکه بشه بگی؟
  • حامد شاه حسینی
  • سلام داداش اگه امکانش هس اموزش تصویری بزاری ممنون میشیم اگه به صورت فیلم باشه عالیه ممنون چون تازه کارم داداش ممنونم بزرگوار

    عاقا منم نصب کردم رمز ورودش از هش در اوردم عوض کردم  و رمز پنلم از تو پی اچ پی عوض کردم اما داخل پنل نمیره اگه میشه رمز بگید تا بتونیم استفاده کنیم 09355515435 ممنون میشم رمز اس ام اس کنید در عوض براتون جبران میکنم
    سلام رمز مدیریتو رو بده داداش خیلی درگیرش شدم لطفا!! ممنون میشم
     سلام و ارض ادب اقا خیلی ممنون فقط پسورد ادمین اگر کی داره لطفا برام اس کنه 09367170779 ممنون
    tarah.chat@yahoo.com
    ای دی مدیری که توی دیتابیس ثبت شده
    رمز رو ازش بگیرید اگه خودتون نمیتونید پیدا کنید!
    اگه بازم موفق نشدید این ای دی منه
    naghola_sheytoon
    اسمش فرهاده . تازه فهمیدم از دوستای قدیمیمه!!!!
    سلام داداش من تازه کارم یه سوال داشتم این بک اپ روی هاست رایگانم نصب میشه یا نه؟اگه نمیشه یه سرور هاست خوب معرفی کن بهم ممنون
    سلام داداش لطف کن جواب به همه درگیر ای ن موضوعن بابا رمز ادمینو تو پی اچ پی عوض میکنم رمز پنلت فرق میکنه عزیز رمز پنلو بگو دیه این همه زحمت کشیدی خو چرا رمز پنلو نمیدی ؟؟؟؟ اگ مسی داره لطفا بمن اس کنه ممنون میشم  09370240566
    سلام رمز پنل مدیریت می توم براتون درست کنم چه رمز ورود چه پنل هردوشو اگه خواستین و بهم اعتماد کردین اطلاعات هاست بهم اس بدین براتون ردیف کنم 09159549599
    سلام 
    هر کسی خواست براش رایگان نصب میکنم فقط هاست داشته باشین نداشته باشین بهتونم میدم نگران نباشین خواستین با این شماره تماس بگیرین
    09145235865
    سلام - هاست مخصوص دی چت - نفس طرح-مای طرح- فقط و فقط 5 تومن- آیدی یاهو :eror907
  • ایرانی طرح
  • سلام دوستان خسته نباشید  گروه ایرانی طرح بعداز چندین سال برکناری از کار طراحی باز به کاراصلی خود برگشت با کلی امکانت که در طی این سه سال نوشتیم 
    کل قیمتها رو میتونید از این سایت ببینید و هزینه های هاستو یه چیزی هم بگم که هاست 100 نفره میدیم اول کار که تا 3 ماه رایگان دراختیارشما قرارداره بعداگر نخواستید کمش میکنیم منتظرتون هستیم
    قربان شما 
    درضمن انتقال هم تا مدتی محدود رایگان شده بیاید استفاده کنید از امکانات چترومهای ما

    آدرس:   http://iranitarh.ir
     لینک تهرفه ها و هزینه های هاست :http://roztarh.ir
    سلام
    دستتون درد نکنه
    فقط بی زحمت این رمز پنل چنده؟
  • فرشید ارزنقی
  • با سلام
    دوستانی ک قصد یاد گیری دارن  و میخان  طرراحی چتروم راه اندازی کنند 
    نگران چیزی نباشن
    ایدی منو سرچ کنید
    FARSHID.ARZNAGHI@YAHOO.COM
    سلام من کارایی که گفتینو انجام دادم ولی فقط صفحه اول چت روم میاد و هر نامه کاربری رو میزنم وارد نمیشه .و چطوری میتونم به مدیریت چت روم دسترسی پیدا کنم
  • پسر سنخواستی
  • من رمز بک آپو بلدم - هر کی تو وبم نظر بزاره به ایمیلش میفرستم ...
    یا علی
  • الویراهاست
  • سلام دوستان مدیر الویراهاست هستم اصلا نگران یوزر پسورد نباشید یه اس کی ال میدم بهتون اینو به جاش ایمپورت کنید یوزر پسوردشم اینه
    admin
    1388520admin
    رمز پنل و ورود یکیه اینم لینک دانلود اس کی ال کسی خواست واسش باگ گیری هم میکنم
    امیدوارم مدیر نظر منو تایید کنی تا کمکی به شما کرده باشم
    مشکل داشتید ایدیمه هاست هم خواستید دارم موفق باشید
    elvirahost_ir@yhoo.com
    info.mytarh@yahoo.com
    لینک دانلود:
    http://uplod.ir/7e0kmyy4ikno/elvirach_at.sql.htm

    سلام مدیر جون مطمنی این سالم و اصلیشه؟ اخه این 25m  حجمشه در حالی که بک اپ اصلی و سالمش 125m  حجمشه این یک سوم  حجم اونم نیس
    حالا قضاوت با دوستان
    باسلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیز 
    دوستان کسانی که مایل هستند یک اسکریپت سالم و بدون باگ داشته باشن میتونن باینده درتماس باشند 
    قیمت تمامی اسکریپتها به این شرح هست:
    1- اسکریپت اخرین ورژن مای طرح 100 هزارتومان
    2-اسکریپت اخرین ورژن دیچت 150 هزارتومان 
    3- اسکریپت تک استار+ملی طرح+الفا طرح که ادغام شده اند هرسه تا باتمامی امکانات نسخهموبایل و چت صوتی تصویری 70 هزارتومان 
    4-اسکریپت آخرزین ورژن ملی طرح به تنهایی 20 هزارتومان
    5- اسکریپت ایرانی طرح که به همراه چت صوتی تصویری و نسخه موبایل و پنل اضطراری هست 200 هزارتومان

    دوستانی که مایل به خرید هستند باشماره زیر درتماس باشید تا مشاوره لازم رو بگیرید و بعد  خرید نمایید باتشکر 
    درضمن ماهیچ نمونه کاری به احدالناسی نمیدیم لطفا کسانی که خریدار هستن تماس بگیرند که بعدا مشکلی پیش نیاد هزینه که گرفته شد برای نصبش ف کافیه یک نگ بزنید تا اگر بلد نبودید نصب بشه روی هاستتون 
    بازهم تشکر میکنم 
     09142187565 محمد جواد سلیمانی 

  • حســ♥ــاام
  • سلام.
    شما خودتون نوشتید روی سی پنل هم کار میکنه.
    ولی بعد میگید باید هاست دایرک داشته باشید.
    سلام.دوستان عزیز.این اسکریپت چت روم نیست که.صفحه اصلیشه
    درووود بر شما

    دوستان اگه صفحه اول میاد میخواید برید تو روم صفحه سفید میشه
    باید در هاستتون php رو  5.5 بگذارید اونوقت درست میشه
    رو سی پنل نصب کردم نسخه php  5.3 داشت ارتقاء نداشت
    هاست دایرکت ادمین خریدم اوکی شد

    چرا امکانات چت روم نیست؟ مثلا
    buzz -  ارسال فایل در پنجره خصوصی ؟ ووووو
    ایا میشه امکانات بهش اضافه کرد؟ 
    اگه امکانش هست فایلهای ارتقارو میشه بذارید با اموزشش؟

    ممنوووووووون

    راستی پنل مدیریتش بعضی وقتا هنگ میشه
    سلام من همه کارشو کردم ولی رمز ادمینو بلد نستم  رمز ادمین چیه؟
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان
    فروش فورش دامین barangaps.ir
    به قیمت ارزان
    دوستان توجه فرمایید که این دامین بیشترین کاربرد را برای چت روم داره قیمت فقط و فقط 30 هزار تومانجهت خرید اس ام اس دهید09011912079
    سلام این بک ورژن اخره؟باگ داره نداره؟؟؟؟
    افزدون دوست داره؟؟ 
    نمایش عکس درگروفایل داره؟؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    سلام خسته نباشید , ببخشید رمز مدیریت چیه ؟؟
    سلام خسته نباشید لطفا جواب بدید من نصبش میکنم ولی وقتی نصب میشه اینو میزنه 

    Internal Server Error

    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

    Please contact the server administrator at admin@example.com to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

    More information about this error may be available in the server error log.


    Apache/2.4.9 (Win32) PHP/5.5.12 Server at localhost Port 80

    وقتی هم این فایل رو پاک میکنم میره ولی هرچی میزنی اسمو داخل نمیشه HTACCESS
    با سلام درود
    جا داره که در ابتدا از مدیر سایت تشکر بکنم بگم خسته نباشید
    .
    .
    .
    بچه اول یه نکته بگم به اون کسانی که فایل هارو نصب میکنن ولی صفحه ورود سفید میشه دوستان عزیز وقتی اون حالت رخ میده که هاست مخصوص چت روم نباشه من هاست مخصوص چت روم 70 نفره دارم فقط ماهی 7 هزار تومن
    در ضمن کسانی که رمز مدیر رو ندارن یا نمیتونن فایل هارو نصب بکنن من رایگان و براشون نصب میکنم شاید اینجوری یه کمکی به مدیر یا شوما کرده باشم با تشکر
    ..
    ..
    ...
    0901.108.86.25
    سلام خسته نباشی هر کسی مشکلی داشت بیاد این ایمیل براش درست کنم
    eisantarh@yahoo.com
    با تشکر
    سلام ببخشید بهتون یه مطلبی رو بگم این بکاپ ها دیگه قدیمین فروش   بکاب رز طرح اصلی با 50 قالب اخصاصی 30 تومن نمونه کارazarichat.org
    جهت خرید با این شماره در ارتباط باشین باتشکر
    خیلی بکاپ خوبیه با  فول امکانات نمونهazarichat.org
    سلام به همه من این بکاپ رو نصب کردم خیلی هم راحت بود اگه بلد باشید می تونید نصبش کنید اونم خیلی راحت
    سلام من بکاپ اصلیشو دارم خواستی بیاین سایت من و تیکت بزنید
    سلام من هاست مخصوص نصب این اسکریپتو با قیمت بسیار پایین میفروشم درضمن هر کس خواست میتونم براش همراه با یک رسیلر این اسکریپتو نصب کنم و بهش تحویل بدم خودتون قیمتشو مشخص کنید.
    09389293822
    من کلی کارها رو با جزئیاتی که گفته شد انجام دادم، نتیجه نگرفتم. الکیه!
    عالی بود
  • سایت تفریحی
  • خوبه
  • تبادل لینک
  • مفید بود
  • پی اچ موزیک
  • مطالب خوبی بود دستتون درد نکنه

    دانلود آهنگ جدید | پی اچ موزیک

    W W W . P H M U S I C . I R

    سلام طراحی روم و سایت با کمترین قیمت و بهترین کیفیتو بازدهی بالا
    tizhosh0121@gmail.com
    کافیه ایمیل بدی
    سلام و درود خدومت اساتید عزیز آقا این ارورر چیه لطفا کمکم کنید 
    Fatal error: 'break' not in the 'loop' or 'switch' context in H:\xampp\htdocs\WWW.SIBILCHAT.COM\inc\function.php on line 73
    درست شد  .....عالییییییییییی  بود  ممنون
    سلام داداش اگه میشه رمز و یوزرنیم ورود به چت را بگید ممنون میشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی